Přihlášení
Zapomenuté heslo | Registrace
Košík je prázdný
Rozvozové dny
pro aktuální objednávky:
Středa: 26.7., čtvrtek: 27.7.

Časté dotazy

Základní informace o bedýnkách

Co jsou bedýnky?

Systém bedýnek je jedním ze způsobů distribuce sezónních produktů od lokálních farmářů, nejčastěji zelinářů, konečným spotřebitelům. V bedýnkách jsou zákazníkům pravidelně doručovány kvalitní a čerstvé potraviny za přiměřenou cenu.

Co bedýnky obsahují?

Obsah bedýnek se liší každý měsíc, někdy i týden, v závislosti na tom, co naši dodavatelé – moravští zemědělci - vypěstují. O změnách obsahu bedýnek Vás samozřejmě budeme na našem webu informovat, podrobné složení vždy naleznete přímo v e-shopu s bedýnkami.

Mohu obsah bedýnky ovlivnit?

Ano, můžete. Pokud o některou zeleninu v bedýnce nemáte zájem, při objednávce nám o tom v poznámce napište. Nahradíme tuto zeleninu ostatními plodinami tak, aby cena bedýnka zůstala nezměněna. Nahradit můžete vždy jen jeden druh zeleniny.

Můžete si také v e-shopu vytvořit vlastní košík podle Vašich potřeb nebo námi předpřipravenou bedýnku doplnit kteroukoliv nabízenou potravinou.

Mohu zrušit objednanou bedýnku?

Objednanou bedýnku zrušit můžete, ale jen do úterý do 12 hodin. V úterý odpoledne posíláme našim farmářům objednávku s přesným počtem jednotlivých druhů zeleniny a dalších výrobků, kterou si v úterý večer a ve středu ráno čerstvě sklizenou vyzvedáváme.

Jsou bedýnky zálohované?

Naše bedýnky nezálohujeme. Jsou ale pevné, z recyklovaného tvrdého kartonu a na více použití. I vy nám tedy můžete pomoci chovat se ekologicky, bedýnku si doma po vyložení potravin uschovejte a při příští dodávce nám ji opět vrátíte.

Objednávka

Jak a kdy si mám zboží objednat?

Na našich stránkách se zaregistrujete a přesunete se do eshopu. Do košíku si vyberete libovolné množství z námi nabízených druhů bedýnek a případně jej doplníte dalšími potravinami z e-shopu. Vyberete si způsob doručení (rozvoz až domů, osobní odběr a poštou) a v případě rozvozu až domů si zvolíte z námi nabízených rozvozových termínů den a čas. Vyberete si způsob úhrady a odešlete objednávku. Obratem Vám přijde potvrzovací email o přijetí objednávky.

Objednávky přijímáme každý týden do úterý do 12 hodin. Například pokud chcete dovézt potraviny ve středu-čtvrtek 19.-20.6, objednávat můžete od středy 12.6 až do úterý 18.6 do 12 hodin. Co se týče způsobu platby – bezhotovostně převodem na účet nebo hotovostí při dodání zboží. Pokud si vyberete platbu převodem, zašlete nám prosím odpovídající částku na účet 2500451181/2010 neprodleně po potvrzení objednávky a jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky.

Nepřišel mi email s potvrzením objednávky

Pravděpodobně jste zadali chybně email, např. s čárkou místo tečky, s mezerou apod. Další možností je, že se objednávku nepovedlo odeslat či je chyba v našem systému. Raději nám proto dejte vědět na některý z uvedených kontaktů a my ověříme, jestli nám Vaše objednávka dorazila.

Nemám email, mohu si přesto u Vás nakoupit?

Ano, můžete. Do úterý do 12 hodin nám napište zprávu na telefonní číslo 775 420 984 nebo 602 668 246. Uveďte zde zboží, které si objednáváte, adresu, na kterou chcete potraviny přivézt a jméno, na koho budou potraviny objednány. Potvrdíme Vám objednávku obratem rovněž sms zprávou.

Platba a slevy

Jakým způsobem mohu za zboží zaplatit?

Za zboží můžete zaplatit převodem na účet 2500451181/2010 po obdržení potvrzovacího emailu k objednávce nebo hotovostí přímo při dodání.

Kolik zaplatím?

To je na Vás – podle obsahu košíku, tedy počtu bedýnek a dalšího Vámi vybraného doplňkového zboží se Vám vytvoří konečná cena. V té je zahrnuto i DPH. Pokud Váš nákup bude v celkové hodnotě nad 200 Kč, dovoz až do domu máte u nás zcela zdarma. Pokud tuto částku Váš nákup nepřesáhne, k celkové ceně Vám bude připočtena částka 40 Kč za dovoz. V případě některých produktů, které se prodávají na váhu, se může konečná cena lišit od ceny uvedené v eshopu. Jde např. o maso či některé z mléčných výrobků.

Jak získám slevu?

Slevu u nás můžete získat při nákupu bedýnek. Nárok na slevu u nás má každý zákazník, který si objedná minimálně pět bedýnek dopředu a zaplatí je převodem na náš účet. Při objednání pěti bedýnek se jedná o slevu 5% z celkové částky, při objednání deseti bedýnek jde poté o slevu již 10% z celkové částky. Dalším způsobem je věrnostní program, za každou objednávku se Vám na Váš účet přičítají věrnostní body, za které si můžete zakoupit některé produkty či získat slevu na další objednávku.

Mohu si u Vás bedýnky předplatit?

Ano, můžete. Je pouze na Vás, na kolik týdnů dopředu si chcete bedýnky předplatit, navíc máte při platbě předem převodem na účet nárok na slevu. Při objednání pěti bedýnek se jedná o slevu 5% z celkové částky, při objednání deseti bedýnek jde poté o slevu již 10% z celkové částky. Bedýnku z předplatného nemusíte odebírat každý týden, je jen na Vás za jak dlouho předplatné bedýnek vyčerpáte. Při objednávce předplacené bedýnky rovněž neplatíte za dovoz (i když konečná cena objednávky není n ad 200 Kč).

Na co se sleva nevztahuje?

Sleva získaná hromadnou objednávkou a platbou dopředu se týká pouze farmářských a BIO bedýnek, nikoliv zboží z e-shopu.

Rozvoz

Který den mi bude bedýnka doručena?

Rozvážka čerstvých potravin probíhá ve středu od 12 do 20 hodin a ve čtvrtek od 12 do 19 hodin. Dle vaší destinace zjistíte, který den Vám potraviny přivezeme, některé brněnské čtvrti mají na výběr:

Plán rozvozů najdete zde.

Každých 14 dní vždy ve středu také jezdíme do Blanska a okolí, v roce 2015 to bude vždy v lichém týdnu (tedy středa 14.1., 28.1. atd.).

Kolik mě bude stát doprava potravin?

Pokud Váš nákup bude v celkové hodnotě nad 200 Kč, máte po Brně a okolních obcích nárok na rozvoz zdarma. Můžete si však vybrat i z elternativních zpoplatněných termínů rozvozu. Pokud částku 200 Kč Váš nákup nepřesáhne, k celkové ceně Vám bude připočtena částka 40 Kč za dovoz.

Do jakých lokalit Badeko své zboží dováží?

Naší hlavní lokalitou je město Brno, rozvážíme ale i do okolních obcí do 20 km od Brna.

Pokud jste z větší dálky a máte zájem o odběr našich produktů, můžete si je také vyzvednout po předchozí domluvě na odběrných místech:

Kuklenská 1, Brno - Židenice. Kontaktní osoba Boris Hanák, tel.: 775420984. STŘEDA 10:00 - 12:00, ČTVRTEK 8:00 - 11:30.

Zdravá výživa U cesty, Náměstí Míru 31, Židlochovice. Tel.: 539 083 699, email: topidea@email.cz. ČTVRTEK 13:00 - 18:00.

Koloniál Z+K, Libušina třída 2, Brno Kohoutovice. Zdeňka Klimešová, tel. 777 937 006, email: klimes.ova@seznam.cz, ČTVRTEK 13:00 - 18:00.

Vitalvibe, Veveří 127, Brno. Kontaktní osoba Lucie Aujezdská, tel. 608 984 825, email: lucie@vitalvibe.cz. ČTVRTEK 14:30 - 17:00.

V den závozu nejsem doma.

Bedýnku může převzít kdokoliv Vámi pověřený, nákup nemusí přebírat pouze kontaktní osoba uvedená v objednávce. A pokud není u Vás nikdo doma, můžeme po předchozí domluvě bedýnku nechat i u sousedů či před domem na zahradě.

Potraviny si také můžete vyzvednout po předchozí domluvě na odběrných místech:

Kuklenská 1, Brno - Židenice. Kontaktní osoba Boris Hanák, tel.: 775420984. STŘEDA 10:00 - 12:00, ČTVRTEK 8:00 - 11:30.

Zdravá výživa U cesty, Náměstí Míru 31, Židlochovice. Tel.: 539 083 699, email: topidea@email.cz. ČTVRTEK 13:00 - 18:00.

Koloniál Z+K, Libušina třída 2, Brno Kohoutovice. Zdeňka Klimešová, tel. 777 937 006, email: klimes.ova@seznam.cz, ČTVRTEK 13:00 - 18:00.

Vitalvibe, Veveří 127, Brno. Kontaktní osoba Lucie Aujezdská, tel. 608 984 825, email: lucie@vitalvibe.cz. ČTVRTEK 14:30 - 17:00.

Čím rozvážíte? Máte auto s chlazením?

Ano, rozvážíme dodávkami s vnitřním chlazeným prostorem, aby nedošlo ke zhoršení kvality potravin cestou, především při vysokých letních teplotách. Výjimečně, při velkém počtu objednávek, rozvážíme i třetím osobním autem, které je ale vybaveno několika přenosnými ledničkami. Zeleninu, v úterý a ve středu ráno sklizenou, Vám tak se zachovanou čerstvostí a kvalitou dovezeme již stejný den odpoledne až do kuchyně.

Reklamace a stížnosti

V mé bedýnce jsem našel nekvalitní nebo poškozené zboží.

Při skládání všech bedýnek zboží od farmářů pečlivě kontrolujeme, i tak se ale může stát, že se do bedýnky dostane nekvalitní či poškozené zboží. Za tuto situaci se dopředu moc omluváme a prosíme, abyste nám dali neprodleně vědět na některý z uvedených kontaktů. Prosíme o kontaktování ideálně v den dovozu a doplnění fotografie, přeposíláme reklamace i našim dodavatelům. Vrátíme Vám za zboží peníze nebo Vám tento nedostatek vykompenzujeme při další objednávce. Je důležité, abyste nám o každém nedostatku dali vědět, přispějete tak ke zlepšení našich služeb.

V dodaném zboží chybí některá z položek objednaná v eshopu.

Pokud obsah dodaného zboží nesedí s objednávkou, udělali jsme chybu a moc se za ni omlouváme. Dejte nám prosím, co nejdříve vědět. Je samozřejmostí, že Vám buď vrátíme peníze nebo Vám chybu vykompenzujeme při dalším nákupu.

Kam se mám obratit, když jsem byl s dodaným zbožím nespojený/á?

S jakoukoliv stížností nebo připomínkou se nám ozvěte na email info@badeko.cz nebo na některý z telefonních kontaktů +420 775 420 984, +420 602 668 246.

Copyright © Badeko.cz 2017